vineri, 16 martie 2012

Spring is here

Hello all,

Astazi este o zi frumoasa, prima zi cu adevarat de primavara pe anul acesta. Ca urmare,si look-ul de astazi mi se pare vesel :)


In poza asta terminasem de facut "fatza". Am folosit fond de ten LANCOME- Photogenique, pudra SEPHORA Matifying Powder, bronzer TOO FACED- Chocolate Soleil,corector Oriflame Studio, blush ELF in nuanta "SHY" (gama Essential) si ca iluminator am folosit ELF Shimmering Facial Whip in nuanta "Pink Lemonade" ca baza si am pus deasupra Sephora Illuminating Powder in nuanta "Pink".


Buuuun,apoi ochii arata cam asa:

Am folosit kit-ul de sprancene ELF, nuanta Medium, rimel Make Up For Ever "Smoky Eyes" (asa se scrie, "Smoky", m-am uitat de 2 ori pe ambalaj), eyeliner Kallos si trusele "BAD GIRL" de la Sleek, precum si cea de 100 culori de la ELF (24k edition).Pensulele folosite au fost MAC si Sigma.


Mai am clar de lucrat la aplicarea eyelinerului. Am invatat sa trasez linia subtire,dar este inegala, imi cam tremura mana :))))) Practice makes it perfect, I guess :)












Si mai trebuie sa invat sa fac pozele ca lumea, sau mai bine zis- cum sa ma pozitionez eu in functie de lumina,sa nu ies cu dungi pe fatza :)))


Let me know what you guys think! :*



Nota: Pentru intrebari/reclamatii/sugestii- scrieti-mi la ana_lifestyle2011@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu