vineri, 2 martie 2012

Blog Sale

Salutare,


Deoarece am strans prea multe produse cosmetice, m-am hotarat sa mai renunt la ele si sa vand. regulile sunt urmatoarele:
- In momentul inc are va place un produs imi scrieti in comentariu sau pe mail ce anume va tenteaza si statusul produsului va fi REZERVAT;
- In maxim 5-7 zile de la rezervarea lui imi puneti banii in contul/cardul meu si apoi eu va voi expedia produsul/produsele prin posta;
- Pentru BUCURESTI, predarea se va face personal :)



!!! Imi cer scuze ca nu am apucat sa fotografiez eu produsele. In cazul in care va intereseaza un produs si vreti sa vedeti inainte cum arata/cat s-a consumat din el, spuneti-mi si voi face poza.


1. Fond de ten VICHY Aera Teint Crema, folosit de 3-4 ori,nuanta 23.Ivory. Pret: 40 RON

2. Fond de ten MAYBELLINE AFFINITONE Mineral, folosit de 2 ori, nuanta 10 Ivory. Pret: 20 RON


3. Fond de ten spuma  L'Oreal MatteMorphose, folosit de 2-3 ori, nuanta 110.Pret: 30 RON





4. Paleta ELF, Beauty Encyclopedia- Sparkle Eye Edition. PRET: 15 RON




5.  Paleta 120 Culori. Pret: 60 RON



6. Paleta 66 Rujuri. Pret: 60 RON



7. Quad-uri ELF. Pret: 5 RON



8. Creion ELF alb cu sclipici. Capacul are si ascutitoare. Folosit o singura data. Pret: 4 RON

Creion de ochi alb cu ascutitoare – efect iluminant

9. Luciu de buze + Lip Plumper ELF (2 bucati: OASIS si FIRE CORAL- sunt cam identice culorile, un roz deschis nude). Pret: 5 RON

Luciu de buze cu efect de marire

10. Fard de obraz nuanta SHY (roz bombon). Pret: 4 RON

Fard de obraz

11. ELF crema nuantatoare, LIGHT BEIGE,cred ca are 10 ml, nu scrie pe ea, este nefolosita. Pret: 5 RON.


Crema nuantatoare hidratanta SPF 15

Cam asta este!


Sa imi spuneti ce doriti!

Nota: Pentru intrebari/reclamatii/sugestii- scrieti-mi la ana_lifestyle2011@yahoo.com!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu