miercuri, 13 februarie 2013

My Favourites- Part 1

Heeey,

Asa cum am promis deja, revin cu produsele favorite din ultimul timp- iar prima parte va contine produse pentru machiajul fetei. :)


Baza de machiaj

In ceea ce priveste cremele hidratante pe care le folosesc neaparat inainte de a aplica fondul de ten, am folosit APIDERMIN- Emulsie cu laptisor de masca- si mi s-a terminat aproape.

Prin urmare, mi-am achizitionat, la ultima vizita in magazinul Sephora, crema YES TO CARROTS.







Ca primer pentru fata- desi nu il folosesc tot timpul, am ales HD PRIMER de la Make Up for Ever.



Fond de ten

Inca plang si suspin dupa difunctul LANCOME- Lumissence Photogenique, care nu se mai gaseste :(((( Era preferatul meu... momentan folosesc CHANEL- Vitalumiere Aqua..





Intentionez sa imi achitionez un fond de ten cu o putere mai mare de acoperire, tind spre MAC_ Studio Fix Fluid sau Estee Lauder- Double Wear, si il pastrez pe acesta pentru sezonul mai calduros.


Pudra


Ca pudra, am consumat-o pe cea de la Sephora:



Intre timp, am achizitionat pudra de la Ch. DIOR - Diorskin Forever, care sper sa imi placa.



Concealer

Am 2 anti-cearcane pe care le folosesc si de care sunt multumita: ORIFLAME - Studio Artist Concealer si MAC - Prep+Prime Highlight.





Kit Sprancene

Pentru sprancene, am tooot folosit kit-ul de la ELF:




Ceara e aproape terminata, in fard incepe sa se formeze o "groapa". A fost foarte buna, si mia ajuns enorm de mult timp.

Blush

Blush-ul meu preferat este de departe MAC Mineralize Blush in nuanta "Hang Loose".





Bronzer

La capitolul bronzer, de departe preferatul meu este TOO FACED - Chocolat Soleil.







Iluminator

Cand vreau ceva mai discret folosesc Candlelight de la TOO FACED si cand vreau ceva mai vizibil folosesc Shimmer Waves de la THE Body Shop.










Cam acestea sunt produsele care intra la categoria "machiajul fetei". Sper sa va placa.... daca doriti pareri extra, swatchuri, review la vreunul din cele mentionate- spuneti-mi in comentarii.


O sa continui cu restul produselor preferate in urmatoarea postare.


Sper ca v-a placut! :*

Pentru intrebari/reclamatii/sugestii- scrieti-mi la ana_lifestyle2011@yahoo.com!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu