marți, 27 decembrie 2011

Sephora and Flormar haul

Hello all,

Pentru ca am fost cuminte :P, Mosul a fost darnic in legatura cu produsele cosmetice si astfel mi-am completat colectia.

Incepem cu the heavy stuff :) adica Sephora. Mi-am luat 2 farduri mono- unul fix culoarea pielii, mata- exact cum am vazut ca are Koko si unul albastru inchis cu scipici:




Apoi un blush foarte roz si foarte sclipicios- la care insa nu mi-a iesit swatch-ul:




Siii, la piece de resistance o paleta noua aparuta- SEPHORA MONOSHADOW BAKED PALLETTE:


Sunt absolut mega hiper incantata- culorile sunt scipicioase, cremoase, pigmentate,minunate:
Culorile sunt superbe- roz, alb cu reflexe aurii, negru cu reflexe aurii, negru cu reflexe argintii, negru cu reflexe movulii, acel albastru inchis superb- este perfecta pentru petreceri.

Nu am apucat ss fac swatchuri, dar promit ca urmeaza :)

Nooow... trecand la FLORMAR- no biggie- un quad, un blush si 2 eye-linere cu glitter:
and the swatches:


Blush-ul teracota- care m-a uimit pentru ca este foarte maaaareeeeee:



si cele 2 eye-linere cu sclipici, lila si albastru inchis:


Cam asta a fost...Hope you like it!

Pupici :*


 Nota: Pentru intrebari/reclamatii/sugestii- scrieti-mi la ana_lifestyle2011@yahoo.com!
















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu